КМДА зловживали службовим становищем в інтересах ТОВ «Інтерстрой Груп»КМДА зловживали службовим становищем в інтересах ТОВ «Інтерстрой Груп»

КМДА зловживали службовим становищем в інтересах ТОВ «Інтерстрой Груп»

Як пишуть Наші гроші поліція вважає, що службовці КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» («ДБШТС м. Києва») та КМДА зловживали службовим становищем в інтересах ТОВ «Інтерстрой Груп» і необґрунтовано не сплатили судовий збір для апеляційного оскарження рішення Госпсуду м. Києва від 06.06.2018, за яким «Інтерстрой Груп» протиправно стягнув з «ДБШТС» 80,66 млн грн. збитків. Про це повідомив Олександр Глазунов у виданні «КиевVласть» з посиланням на ухвалу Голосіївського райсуду Києва від 11 лютого.

Київська міська держадміністрація визначила «ДБШТС м. Києва» замовником будівництва Подільського мостового переходу через річку Дніпро ще в 2003 році. При проведенні будівельних робіт на відрізку від фарватеру Дніпра до Київського річкового порту нібито і постраждало згодом майно, придбане «Інтерстрой Груп» в 2015 р. Йдеться про майновий комплекс колишнього заводу «Ремдизель» площею 8443  кв м по вул. Електриків, 28, Рибальський півострів (ковальсько-термічний цех, склади, ремонтно-механічний цех, трансформаторна підстанція тощо).

У 2018 р. Господарський суд м. Києва стягнув з «ДБШТС м. Києва» на користь «Інтерстрой Груп» 80,66 млн грн. збитків, які комунальники завдали майну фірми внаслідок ремонту Подільського мосту.

«ДБШТС» заперечувала проти позовних вимог «Інтерстрой Груп». На суді представник КП стверджував, що будівельні роботи зі зведення мостового переходу здійснювалися на ділянках, на яких немає майна позивача. Він повідомив, що в 2016 р. будівельні роботи зовсім не проводилися, що виключає можливість нанесення позивачеві збитків. Крім того, «ДБШТС» надала суду інформацію про те, що комісія по рішенню земельно-майнових питань і визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам відмовила «Інтерстрой Груп» у відшкодуванні збитків.

Водночас, судовий експерт підтвердила, що основна причина руйнування будівель і споруд майнового комплексу – будівництво Подільського мостопереходу.

12 лютого суд надав слідчим доступ до документів, які знаходяться у Господарському суді Києва.

Видання звернуло увагу, що «ДБШТС» намагалося оскаржити рішення Господарського суду Києва від 6 червня 2018 року. Але невдало.

5 липня 2018 р. Київський апеляційний госпсуд залишив скаргу «ДБШТС» без руху в зв’язку з несплатою підприємством судового збору в сумі 335,3 тис грн. 19 липня 2018 р. апеляційний суд повернув «ДБШТС» скаргу у зв’язку з тим, що судовий збір так і не було сплачено в строк.

27 липня 2018 року «ДБШТС» скаргу повторно звернулася до цього суду з апеляційною скаргою – подало заяву про відстрочку сплати судового збору через «відсутність фінансової можливості, важке фінансове становище і відсутність коштів на рахунках в банківських установах». Але, 6 серпня 2018 р. суд знову залишив заяву «ДБШТС» без руху. Причина – підприємство не подало клопотання про поновлення пропущеного строку для подання апеляційної скарги.

4 вересня 2018 р Київський апеляційний суд знову відмовив «ДБШТС» у відкритті апеляційного провадження, а 25 вересня 2018 р. повернув КП судовий збір, який був сплачений 10 серпня 2018 р.

Після цього «ДБШТС» звернулася в Північний апеляційний госпсуд, який відмовив комунальникам у відкритті апеляційного провадження 25 лютого 2019 р. Надалі «ДБШТС» дійшло до Верховного суду. Але 23 травня Касаційний господарський суд відмовив підприємству у задоволенні касаційної скарги.

Водночас, 9 грудня 2019 р. Північний апеляційний господарський суд все таки відкрив апеляційне провадження у справі. Цього разу апеляційну скаргу в інтересах столичної громади подала прокурора Києва. Суд задовольнив прокурорське заяву про поновлення пропущеного строку на подачу скарги, а також зупинив виконання рішення Господарського суду Києва від 6 червня 2018 р. про стягнення коштів з «ДБШТС». Найближче засідання суду заплановано на 18 березня 2020 року.

До березня 2017 року єдиним засновником ТОВ «Інтерстрой груп» був Даніїл Прівалов – син Харківського мера Геннадія Кернеса. Зараз засновниками фірми є віргінський офшор «Baneberry Group Limited» та Володимир Кошак. Бенефіціаром «Інтерстрой Груп» вказаний бізнесмен Павло Фукс, який є одним з друзів Кернеса.

У будівництві Подольського мосту брав участь ПрАТ «Завод «Кузня на Рибальському» (колишня «Ленінська Кузня»). Цю фірму Петра Порошенка використовували у якості «прокладки», через яку проводили гроші за металоконструкції російського виробництва. У 2019 році «Кузню на Рибальському» купив Сергій Тігіпко.

КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» очолює Михайло Харнам. Його попередником на цій посаді був Максим Калінін, який очолював КП з 2015 року по 1 листопада 2018.

Михайло Харнам довгий час жив в Харкові. Раніше він був пов’язаний з будівельним бізнесом: за даними «Наших грошей», у 2008-2018 рр. йому належало ТОВ «Будівельник», яке отримало бюджетних підрядів на 830 млн грн.

☄️ Андрій Біба і його БРСМ-Нафта знову в епіцентрі скандалу: вартісний ремонт авто гарантований - заливають шмурдяк

В кінці квітня я повідомляв, що антирейтинг платників податків поміж мереж АЗС очолює мережа БРСМ, власник якої Андрій Біба - розкошує в Італії та співпрацює з рф.

Олександр Орловський криптовалютний шахрай який заробляє на продажу криптовалютних курсів

Олександр Орловський: Шахрай, самопроголошений криптовалютний «експерт», засновник спільноти FFA і творець криптовалютних курсів

У Вашингтоні завершився саміт НАТО. Які підсумки для України?

У спільній декларації визначили, що Україна перебуває на «незворотному шляху» до членства в Альянсі. Також у НАТО привітали «конкретний прогрес», якого Україна досягла після тогорічного Вільнюського саміту щодо необхідних демократичних, економічних і безпекових реформ