Створення публікації

Оформляючи публікацію необхідно обов'язково пам'ятати одне важливе правило:

Ніколи ні в якому разі не треба поспішати!

99% помилок які трапляються, з'являються саме через бажання якнайшвидше зробити публікацію.

Тип публікації

Новина - опис події, що нещодавно сталися

Анонс - запрошення на подію, реклама події, інформування про місце і дату її проведення

Огляд - аналітичний матеріал який описує та доводить певне твердження, до якого прийшов автор у результаті своєї роботи.

Стаття - думка, інтерв'ю, проза, фейлетон або будь-який інший формат текстової інформації найкраще розмістити в даному розділі.

Район та Розділ

Кожна публікація на сайті Платформи має два обов'язкові атрибути:

  • Район
  • Розділ

Район - вказує на територіальну приналежність публікації.

Розділи допомогають читачам більш швидко знайти на сайті Платформи матеріал тематики яка цікавить його найбільше.

Принцип вибору розділу зовсім на складний. Всі розділи вже заведені на сайт Адміністрацією, і все що вам лишається підібрати найбільш підходящий до вашої публікації розділ.

  • Події - матеріали новинного характеру, які складно охарактеризувати як подія іншої категорії
  • Історія - до цього розділу відносяться матеріали про історію Києва
  • Культура - література, музика, культурні події, діячі та інше
  • Мистецтво - виставки, мурали, конференції, власні роботи, дослідження
  • Транспорт - все про транспорт, та транспортну мережу міста
  • Архітектура - пам'ятки архітектури, їх стан, місце в історії
  • Суспільство - все що стосується життя людей, соціуму, громади
  • Розваги - публікації про місця розваг, атракціони, заходи
  • Технології - матеріали пов'язані з різними технологічними подіями, новаціями
  • Бізнес - публікації про соціально відповідальний бізнес міста
  • Екологія - стан екології, події, акції, рекомендації фахівців
  • Спорт - інформація про спортивні події, заходи, місця їх проведення та час

Заголовок

Для того щоб ваша публікація привернула увагу скористайтеся наступними порадами:

Заголовок до публікації не повинен бути занадто довгим. Максимум це 50 символів.

Заголовок повинен максимально відображати зміст статті. Буквально з двох слів він повинен розповідати, про що стаття. Створювати інтригу, зацікавлювати читача.

Цікавий заголовок - це 50% успішності публікації!!!

Опис

У полі Опис наводиться короткий зміст публікації. Опис не повинен бути занадто довгим, тому що йому потрібно лише натякнути, про що саме піде мова в публікації.

Для Опису можна використовувати будь-який невеличкий абзац публікації, або такий уривок тексту, який найбільш повно відображає її суть.

Запам'ятайте: саме опис "продає" вашу публікацію!

Заголовна картинка

Для того щоб додати заголовної зображення вам необхідно натиснути на кнопку із зображенням фотоапарата "Додати зображення". Підганяти картинку в розмір не треба, спеціальний алгоритм зробить це автоматично.

Проте, задля того щоб публікація виглядала відмінно, вам слід дотримуватися наступних правил:

Розмір великої картинки не повинен бути менше 600х450 пікселів.

Співвідношення сторін картинки повинно бути максимум ширина 4 до висоти 3 або 4 на 3.

Картинка категорично не може бути ані квадратною, ані витягнутою вертикально. Картинка повинна бути широкою.

Вміст

Текст статті розміщується у вікні вміст.

Меню редагування тексту максимально зрозуміле та зручне, та багато у чому схоже із звичним нам усім Word.

Щоб ваша публікація привернула увагу великої аудиторії дотримуйтесь наступних рекомендацій:

Три основні питання, на які повинен відповісти автор при написанні публікації визначать успішність матеріалу:

  • Який інтерес викликає стаття?
  • Як легко її читати?
  • Наскільки зрозуміло вона написана?

Необхідно знайти ідеальний баланс між зайвою “водою” і тонкими нюансами, без яких матеріал втрачає свою пікантність.

Оформляючи текст, намагайтеся уникати великих абзаців. Краще розбивати текст на більшу кількість дрібних абзаців. Розділення тексту на абзаци допомагає його більш зручно сприймати.

Для дуже великих текстів, бажано розбивати текст на декілька частин, використовуючи підзаголовки, які слід виділяючи більш товстим шрифтом.

Підзаголовки варто також виділяти за допомогою пропущених рядків як до, так і після.

Діалоги в тексті, цитати, і висловлювання, бажано виділяти курсивом.

Обсяг, який ми вважаємо достатнім для статті, це від 1500 до 5000 знаків.

Для кожного тексту є своя структура і стиль, в якому він повинен бути написаний.

Щоб визначити для себе який повинен бути текст потрібно задати собі ще декілька питань, які допоможуть вам в її створенні:

  • Навіщо ви пишете статтю?
  • Для кого ви пишете?
  • Про що ви пишете статтю?
  • Наскільки актуальне матеріал який ви хочете піднести користувачеві?

Ці питання допоможуть вам визначитися із стилістикою статті.

Дуже важливо, щоб читач після ознайомлення із публікацією прочитання статті не йшов від неї з перевантаженої головою.

Не варто нагромаджувати всі свої думки і ідеї в купу, варто грунтовно розкрити лише одне питання, яке буде досліджений ґрунтовно і безапеляційно.

Окремі думки варто виділяти в окремі абзаци.

У першому абзаці статті повинна бути викладена її основна думка.

Після того, як написали текст, прочитайте його самі. Постарайтеся читати його так, як ніби ви читач, і бачите його в перший раз.

Такий підхід допоможе виявити помилки, допущені при написанні тексту, а також провести завершальні правки перед публікацією.

Поширені помилки

Не намагайтеся вмістити все в одне речення. Для кращого сприйняття змісту розділіть текст на прості речення, які в сумі дадуть один абзац по темі.

Уникайте розмовних фраз і виразів. Застосовуйте їх тільки в крайньому випадку, і у тому разі, якщо тільки така форма актуальна.

Теги

Не забувайте додавати як мінімум 3 теги до статті. Кожну статтю необхідно доповнювати тегами найбільш повно відображають сутність статті.

Додавати потрібно ті слова і словосполучення, з якими асоціюється сама стаття.

Теги допомагають знаходити на сайті схожі за змістом і темою статті, а також допомагають користувачам інтернету знайти у всесвітній мережі саме цю статтю.

Тегів має бути мінімально 3, але не більше 5.

Не треба створювати хмару сміттєвих тегів, які схиляються, по суті важливий запит: "фестиваль", "фестивалі", "фестивалям". Досить одного тега: "фестиваль".

Додавати до тегам значок хештегом не треба.

Вулиця і номер будинку

Вулиця і номер будинку, на є обов'язковими полями, але якщо подія чи дослідження мають чітку гео прив'язку це згодом допоможе знайти такий матеріал на карті.

Час публікації

Ви можете опублікувати матеріал як з відкладеною датою публікації, і він вийде у вказаний вами час. Або ж ви можете вказати минулу дату, якщо це необхідно для того, щоб зберегти важливу для вас історичну гілку.