Схеми в реконструкції шулявського моста

Схеми в реконструкції шулявського моста

Комісія Київської міської ради з питань бюджету, під час останньої сесії проголосувала за вкладення додаткових 114 млн грн на ремонт Шулявського мосту. Також на сесії запланованій на 19 вересня буде розглянуто проект на вкладення ще 230 млн грн. В початковому плані ремонту Шулявського шляхопроводу планувалося вкласти 600 млн грн.

"На бюджетній комісії виділили 114 млн і зараз плануємо ще 230 млн грн. Це вартість згідно з кошторисами актів виконаних робіт. Я знаю, що ці кошти треба виділити, аби завершити реконструкцію розв'язки", – розповідає перший заступник голови бюджетної комісії Київради, депутат від партії Європейська солідарність Олесь Маляревич.

Нардеп не відкидає факт виділення 600 мільйонів на ремонт Шулявського моста, а при спогаді о додаткових 344 мільйонів посилається на департамент транспортної інфраструктури КМДА. 

"Я знаю, що там є якісь додаткові роботи, але вони не заактовані, тому питання до Департаменту транспорту. Він це контролює разом з усіма контролюючими органами. Вони подають на бюджетну комісію суму, яку треба дофінансувати, і ми розглядаємо. Комісія складається з депутатів з різних фракцій, не тільки з команди мера, і всі підтримують це рішення. Не підтримують тільки ті, хто не хоче, щоб розв'язку побудували", – додає Маляревич. 

На запитання чи бачив депутат документи, що свідчать про виконання робіт і чи показували ці документи на засіданнях, депутат відповів, що ні, але він повністю довіряє Департаменту інфраструктури. 

"114 млн ми вже виділили, тому що це було фінансування з коштів самого Департаменту, перекинутих з інших об'єктів. А 230 млн надамо з перевиконання бюджету, яке зараз становить 1 млрд 400 млн за 9 місяців", – резюмує Маляревич. 

Однак його колега по партії Ілля Сагайдак заявляє, що в виділені додаткових грошей на ремонтні роботи немає потреби, оскільки суму, оголошену в тендері, вже сплачено.

"Шулявську розв'язку повністю профінансовано авансом. За моїми даними, актів виконаних робіт надано лише на 10%. За інформацією у ЗМІ, майже весь аванс підрядник використав на свої комерційні потреби, а саме на придбання корпусу заводу "Арсенал" на Печерську, де планує звести черговий ЖК. Тому, звісно, грошей на будівництво в нього немає", – розповідає Сагайдак.

Також нардеп заявив, що Мер Києва Кличко давно вже про договори по шулявському мосту, перед зверненням до кабміну, щодо надання 100% передоплати фірмі, що займається ремонтом моста і яка отримала штраф на 112 млн грн за підробку документів. 

"Як мені відомо, зараз підрядник намагається протягнути новий кошторис на суму близько 2 млрд грн замість виграного тендера на 600 млн грн. Напрошується питання: відповідно до якого кошторису додають ще 344 млн грн на Шулявку? Повідомте, потім фінансуйте! У місті виграють тендери на одну суму, а будують в 4 рази дорожче. Ми не можемо фінансувати наосліп інфраструктурні проекти міста. Кличко має повідомити нову вартість розв'язки, інакше це гра в наперстки". 

Також Сагайдак заявив о необхідності негайного аудиту, через власні побоювання корупції мера, який за його думкою, користується бюджетом міста, як своїм власним. А сам нардеп не голосував за проект Шулявського шляхопроводу і відмовляє колег від цього.

Водночас Нардеп міської ради Києва від фракції "Свобода" Прохор Антоненко припускає, що додаткові кошти будівельна компанія використовує, щоб погасити свої штрафи.

"Кличко заявляв, що не було передано 600 млн грн на будівництво Шулявського шляхопроводу, хоча є лист до Кабміну з його підписом. Зараз, цілком очевидно, "Укрбуд" і пов'язані з ним фірми, які будують міст, мають сплатити штраф, і тепер у них проблема з грошима. Я не здивуюся, якщо виділені з бюджету кошти підуть на виплату заборгованості за штрафами за результатами розслідування АМКУ".

А згідно розслідування Антимонопольного комітету, компанія виконавець "Північно-український будівельний альянс" отримала тендер на проведення робіт не правовим шляхом. Конкурс на тендер був проведений не відповідно до нормативів, також в розслідуванні фігурували спогади про підроблені документи. Обидві ж компанії, що дійшли до фіналу "Північно-український будівельний альянс" і "Спецбуд-плюс" діяли разом. Тепер компаніям потрібно сплатити штраф у розмірі 56 млн грн.

Ці фірми, як повідомляли журналісти "Схем", пов'язані з відомим столичним забудовником, екс-нардепом Максимом Микитасем.

Фірма з прихованим інвестором відремонтує шматок Столичного шосе за 734 мільйони

КК «Київавтодор» 3 лютого за результатами тендеру замовила ТОВ «Будівельна компанія -ВР» капітальний ремонт Столичного шосе за 733,98 млн грн.