Кандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метроКандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метро

Кандибор та Брагінський знають справжню причину аварії в метро

◇ Директор департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор та керівник метрополітену Віктор Брагінський знають справжню причину аварії та вводять в оману Кличка і громадськість своїми заявами про "річку Либідь".

♤ Ще в листопаді минулого року чиновників КМДА попереджали про нестабільність конструкцій тунелів метрополітену на Деміївській площі через зміну гідрологічних умов території інженерного коридору в пойму річки Совка.

Але домовленість між КМДА ДІАМ НАБУ і ОП призвели до зняття арешту з ділянки, на якій знаходиться причина аварії.

○ Навмисне замовчування факту часткового затоплення території тунелю і вимивання грунту між станціями Либідською і Деміївською призвело до незворотніх наслідків і зупинки поїздів.

■ Знову забудовники, чиновники від архітектури, землі та дозволів, а також їхні покровителі в ОП, парламенті, прокуратурі, силових і слідчих органах контролю своєю жадібністю спричинили шалені витрати з бюджету...

а може навмисно "відкрили кінгстони" тонучого корабля самоврядування?

* На багатостраждальному тілі столиці сотні будівельних ран, які лікують потім бетоном.

Деміївська аварія не виключення:

Perfect group Дмитра Ісаєнка (діма-майбах) через суд домігся поновлення права на незаконне будівництво житлового комплексу в зоні режимних об'єктів (інженерно-транспортного коридору) з поганими гідрологічними умовами.

● Початок будівельних робіт по нульовому циклу ЖК "Riverdale" на території заводу "Київгума" (вул. Ізюмська) призвів до руйнації частини колектору річки Совка (підготовчі та геобурові роботи, на нашу думку, порушили цілісність водоносного горизонту, що призвело до насичення супесей і суглинків водою і заповнення проходки щита метрополітену, ґрунти якого піддавались хімічній обробці під час будівництва метро - "заморозці").

Активні блогери почали розганяти інформацію про метро Либідську і будівництво Ocean plaza, як причину аварії. Так, на місці ТРЦ був стовбур будівництва тунелю метро і пустоти залишились. А в них під землю пішло тисячі кубів гарячої води з прорваної теплотраси ще до війни.

Але не всі навмисно плутають річки Либідь і Совку, Либідську і Деміївську площі, описуючи проблему.

Справжню багатоходову комбінацію ми скоро побачимо:

- передбачаю дежавю з Героїв Дніпра (там теж укріплювали схил станції метрополітену стінами торгового центру);

- аварію використають для повного знесення залишків Деміївського ринку, історичних будівель Київгуми та легалізації гідротехнічних будівельних робіт в інтересах Perfect group;

- безмозглих киян знову розведуть по різним платформам беззастережних експертних думок (як на Оболоні) а блогери і активісти отримають політичні бонуси.

Сукупність реформаторських законів, ліквідація будівельного контролю на всіх рівнях та безкарність КМДА (військової адміністрації) помножене на корупційну бездіяльність НАБУ, БЕБ, ДБР, СБУ призвели до сумних наслідків.

У ході слідства правоохоронці з'ясували, що найбільша з ділянок, на яких здійснюється будівництво ЖК “Riverdale” (площа – 8,6 га, кадастровий номер – 8000000000:79:077:0006) має цільове призначення “для будівництва, реконструкції та обслуговування багатофункціонального спортивно-розважального торговельного комплексу з паркінгом та готелем”, однак по факту на ній зводиться житловий комплекс, у якому продаються квартири. Таким чином, на переконання слідчих, в цьому випадку однозначно йдеться про порушення вимог чинного земельного законодавства та договору оренди цієї землі, адже Київрада не приймала рішень про зміну її цільового призначення, відповідно до яких була б можлива житлова забудова.

Депутати, як завжди невинні:))

Глеба Віктор

Командувач Медичних сил ЗС України зустрів військових медиків, які повернулися зі Швеції, де перебували в рамках проєкту “оновлення” - “REPOWER”

Командувач Медичних сил ЗС України генерал-майор медичної служби Анатолій Казмірчук зустрів військових медиків, які повернулися зі Швеції, де перебували в рамках проєкту “оновлення” - “REPOWER”.

Игорь Кушнир поставил своего человека руководить “Киевгорстроем”

Новый руководитель “Киевгорстроя”, который на 80% принадлежит обществу Киева и является одним из крупнейших застройщиков страны, связан с бизнес-империей своего предшественника Игоря Кушнира, покинувшего должность в конце прошлого года после ряда скандалов.